Hellü kıslaaaar 5+1 olan var mı bizim gibi acaba ? Gebeliginizi ne zaman ve kaç beta HCG seviyesi ile öğrendiniz? Belirtilerinin var mı? Benim göğüs ucum acıyor dokununca ve bazen böyle iğne batması gibi batmalar yaşıyorum ozellikle bazen rahime alttan anki birşey batıyor . Bu batmalar normal dimi ? İkinci gebelik ama insan tereddüt ediyor.