Aselyusra benim de 2.5 yaşında bir oğlum var, bir oğlum daha olacak inşallah 😊 abisinde ne varsa aynılarını alıyorum farklı renklerini. Tırnak makası aldım, suluk vs aldım. Bir de biberonlari aldım. Kıyafet de hastane çıkışı alırım, bir iki zıbın. Tulum alırım. Scooter aklımda da çok erken sanırım almak için 😄 aynı renk mı alsam yesilini mı alsam, abisi ile tartışırlar mi yeşil senin mavi benim diye, ailem mavisini alalım diyor ben sarı yeşil gibi olanı diyorum da bakalım. Xiaomi mitulardan almislardi annemler oğluma. Biz alırız diyorlar yine. Mesela akülü araba dusunuyoruz, iki kişilik mi alalım, ayrı ayrı mı alalım diye… Bir de bebek arabası almayacağım, wagon drive alalım dedik bakalım bakalım