Aselyusra 😀😀 hahaha o konuda bende biraz tuhaf oldum şimdi bide küçük eşyalar çok giyilmiyor az çok biliyoruz mesela benim oğlumda sadece 1 kere giydirdigim elbiseler var hani o eşyalar arasında secemiyorsun unutuyorsun hele yazın olunca ne giydircen çocuğa zibinla dolastrmistim sonra bı baktım hiç giydirmedigim elbiseler. Hani büyük eşyalar var ve saglamlar ne diye alım gerçi ben oglumada öyle çok almadım bebek arabası mama sandalyesi hep geldi bı beşik ve hamak almıştım. Şimdi hala sapasaglam aralarida çok uzun olmadığı için saklıyorum yani napim tekrar kızıma ayrı alamam. 2. Çocukların kaderleri bu yapcak birşey yok 😀 bı işte dediklerimi alcam bide bakım setinden alırım tarağı tırnak makası felan oluyor ya ayrı tarakları olsun barı 😀😀😀