Aselyusra
Valla çok bir şey almadım ben hepsi ilk oğlumdan kalmaydı. Ve hepsi temizdi.
Şu an küçük oğlum 4 aylık hala abisinin küçülen kıyafetlerini giyiyor.
Abisiyle ortak dolabı da var zaten. Şu an abisinin park yatağında yatıyor abisi de baza da yatıyor.
(Ekstra sadece ağız mendili,hastane çıkışı, biberon ,bez almıştım)