Nimpheloss Melisaybr Ben rutin kontrole gittiğimde çektirmiştim pazartesi tekrar nst istedi doktor düzene girerse bence bi hastaneye gidin
Miniginannesiiii1111 Momcrn bende şeker var insülin kullanıyorum ama ilk oğlumdada gebelik tansiyonu vardi onada 39+2 ye gün vermişti ama benim suyum gelmişti 38+2 de sezeryan oldum belki bunda beklermi bilemedim ya en iyisi bu ay ki kontrolde bir sorayım 🙂
Nimpheloss Melisaybr Benim şuan saatte bir giriyor mesela 20 dkya falan düşerse öyle gidicem. Şimdi gitsem her türlü geri gönderirler diye düşünüyorum
Egss Havva-Saribas Benim de 15 gün var ama Vajinal doğum beklediğim için artık ne zaman gelir bilmiyorum
ikibebelianne-M Sevilay8 bende 8.8 olsun istemistim ama bu sabah dogurdum 🥰🌸kizcem yanımda uyuyor, sizinde insallah gonlunuze gore olur saglikla alirsiniz kucaginiza
Fly3636 Nrsnkync Canımcım hiç korkutma kendini evet kolay bir süreç olmicak ama yavrularımıza kavuşcaz.Onun için ful konsantre doğurmak istiyorum 😁
Melisaybr Nimpheloss aslında ben doktora sorduğum da aynı aralıklarla olmalı demişti ve sık aralıklarla 10 dakika da 2 kez gibi çoğu kişi aynı durumda demekki bu haftalarda oluyor.
Elbu biranneadayi1 bana gün vermedi ama 38+3te alırım demişti ağustosun 25ine denk geliyor hesaplanmıştim cuma günü kesin bı gün vercek bakalim
ikibebisannesii_45 bebeklerim__ evet tuvaletimi yapabiliyorum ama üzerine uzun süre oturunca ağrıyor benim de tıvaletimi yaptıktan sonra da aynı şekilde