37+3 haftalık olduk bizde.. 15 Ağustos’ta gün aldık 39+2 oluyor inşallah gününde gelir istediğimiz bir tarih ☺️ 2. Doğumum korku kadar çok duygusallık var bende sizde de var mı öyle herşeye üzülüp aglayasim geliyor umarım geçicidir 🌸 Sağlıkla gelsin miniklerimiz 🤲🏻