Merhabaaa anneler 18 ağustosa gün verdi doktorum 36+1 şuan normal doğum planlıyoruz suni sancı ile bazı riskliler olduğu için sizler ne alemdesiniz çok sıcak bir oğlum var cidden artık doğsun istiyorum zamanı geldiğinde çok kötü durumdayım baskı ağrı 🥹