Elbu haftaya doğumum var çok gerginim çevreme yansıtmıyorum pek sakin kalmaya çalışıyorum şuan 37+6 çocuk makat geliş başından beri yeri değişmedi sezeryana alalım dedi doktor önde gidiyormuş bir de 38 ile uyumlu diyor haftaya kadar dönmezse sezeryan olucam nasıl olucak neler yaşayacağım bilmiyorum hikayeleri okuyorum ama herkesin o kadar farklı ki doğum hikayesi ben neler yaşayacağım diye merak halindeyim