İkinci gebeliğim ve 35+2 olduk bugün 🌸 doktorum 28 ağustosa sezaryen tarihi verdi. Günlerin hızlıca geçmesini bekliyorum. Göbeğim kocaman ve hala çalışıyorum. Sıcak, mide yanması bulantısı, alt tarafta ağrı, hemoroid vs bazen fazla geliyor ama az kaldı bi daha yaşayamayacaksın diye kendimi telkin ediyorum.