ikibebelianne-M Elbu normalde 8 Ağustos olacaktı ama dünden beri rahatsızlandım bugünde kontrolde sancım çıktı o yüzden öne çektik ağrımda var sağlıkla gelsin inşallah kızceme kavuşuyoruz 🥰
Sevilay8 ikibebelianne-M hakkınızda hayırlısı benimki normal doğum bakalım bekliyoruz 8 gün var çok istiyorum 8 de olsun 08.08 oluyor ☺️
ReyHalVe21 leylasinan benimde 5 Ağustos ve kız kardeşimin de 5 Ağustos teyzesiyle aynı gün doğucak bebiş
leylasinan Ananim evet ya benim belli ama ara ara sancilarim oluyor insallah günümüzde dogururuz ikimizde. Rabbim evladini sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin. ☺️
Esra2025 Benimde pazartesi 4 ağustos 🌸 38. Haftam Allah sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin sabah 08:30 da
Elifmehmetemin Elbu çantam hazır kendimde hazırım Allah’ın izniyle tek korkum okula denk geliyor sıkıntım o kızım 1.ci sınıf oğlum anasınıfına gidicek ve bebiş geliyor zor bir sene beni bekliyor
Krystal Elbu İlk gebeliğim benim. 37 haftalık oldum. Doğumdan korkum yok sadece merakım var çok 🤭 doğum nasıl olacak, doğumdan sonra bizi neler bekliyor vs vs heyecanlıyım.😊
leylasinan Krystal doğum en kolayı bence sonrası zor. Rabbim kolaylıklar versin evladını güzel bir sekilde büyütürsün inşallah canımm.
habibenurr Benim ilk doğumum olcak ve uygulamaya göre 20 günüm kaldı ben çok stres ve korkuya girdim geceleri yatınca doğum korkusu oluşmaya başladı nasıl geçecek ne yapmam lazım ağlamam geliyor sürekli
leylasinan habibenurr normal canım annelik duygusu bu ama korkma inan ki nasıl geçtiğini anlamıyorsun bile. Hatta bu günleri oZleyeceksin
habibenurr leylasinan ya doğumda bana ya da bebeğime bir şey olur mu böyle saçma şeyler düşünmeye başladım
leylasinan habibenurr bende senin gibiyim dün gece bile eşimden helallik istedim ağladım bana birşey olursa çocuklarımıza iyi bak üvey anne sakın getirme dedim bana diyor sen kafayı tırlatmışsın🤣🤣 İçini ferah tut güzel düşünelim güzel olsun herşey 🤲☺️🧿
2cocuk2kopek Elbu normalde sezaryen için günümüz belliydi ama sancılar artınca pazartesi kontrolden sonra belli olacak 😬🤭 buhaftada doğabilir stresli o yüzden
1rem Elbu 36+6 olduk iki gündür özellikle de bugün mide bulantım var ve ishalim 2 gün önce gittiğimde bebek kanala girmiş demişti doktor acaba doğum belirtisi midir bu bilen yazabilir mi ? İlk doğumum olacak normal doğum bekliyoruz