Sansannesi benim işler biraz karışık 🥹 ama katılıyorum hastanede daha yüksek çıkıyor tansiyon ve vakit geçmiyor. Tek başımayım, eşim ziyaret saatinde gelip gidiyor sadece, refakatçi almıyorlar erkek ama buna bile şükür, üç gün dogumhanede yatırdılar beni…
Benim gebelik öncesi de hipertansiyon vardı. Hamilelikte erken zamanda başladık kullanmaya alfamet, işte idrarda protein de çıktı dediler ben yıkıldım. Cuma günü doktoruma gittim, celestone yapalım ozgecim dedi. Yaptırdık, o gece fenalaştım, panik atak gibi bir şey oldu. 17/11 di gece üçte ölçtüm. Hemen hastaneye geldim, nidilat verdiler yatış yaptılar. Neyse dedim takip ederler… Sonra düzeldi tansiyonum ama uzman doktor değişince beni çok gerdi, sezaryene hazırlan bilmem ne diye. Aç bıraktı falan yine çıktı tansiyon… Dün doktorumu aradım ağladım azıcık, arkadaşları ile konuşmuş beni servise aldılar. Burada daha iyi tansiyonlar ama bakalım ne zaman taburcu olacağım… İnşallah yarın çıkarım, benim de iki buçuk yaşında oğlum var ve aklımın yarısı onda kaldı 🥺 çok da özledim.
İnşallah bu bebeğimle de sağlıcakla ileri haftaları görürüz 🤲🏻 37 ler 38 ler amin amin amin