nisaysee benim de tansiyonum çok yükseliyordu 3 4 günde 1 acildeydim resmen. Ama belirti falan olmayınca gönderiyorlardi geri tansiyon da normal çıkınca. 37+0 da muayeneye gittim enseden vuran ağrım vardı doktor sen bir kan idrar ver protein bakalım kanlar da elimizde hazır bulunsun dedi. Nst öncesi tansiyonum ölçüldü 14-9 çıktı, doktorun yanına gittim işler bitince doktorun odasında manuel ile ölçüldü 2 kere 15.5-9.5 çıktı tansiyon spot idrarda protein de neredeyse 400 olmuş apar topar doğuma aldılar neye uğradığımı şaşırdım. Serklajli hastaydım perinat takipliydim. Günde 2 defa tansiyon ilacı kullanıyordum ayriyetten kan sulandırıcı iğne vardı günde 1 4000lik