Sansannesi ayy ne güzel haftaniz ilerlemiş darısı başımıza 🤲🏻 ben şu an hastanede yatıyorum, alfamet günde 6 tane, adalat 2, ecopirin 1, progestan 1 şeklinde gidiyorum. Tansiyonum düşsün diye bekliyorum taburcu olmak için ama çok düşmedi de… Ne olacak nasıl geçecek bilmiyorum. Doktorum ciğer geliştirici yaptırdi. 29+2 deyiz şu an. 34 leri görürüz inşallah diyorlar 🥺 ben istiyorum ki en az 37 olsun