Bende de protegin kaçağı çıkıyor 26 haftadan bu yana ama sizin yazdiginiz rakamlar gibi bişey yok +1 +2 oldu sonra geri bir hafta sonra gideceğim.yine bakacak benim tansiyonum hep normal ama. Doktorda bebeğin gelişimine etki etmiyorsa ve tansiyon normal çıkıyorsa protegin çıkması sorun değil dedi