penbe_karisi Bu arada kahverengi leke benim de oldu, hatta bir ara baya çoktu. Doktora sordum korkma dedi, kirli kan atıyordur dışarı, pembe kan olmadığı sürece korkma dedi. Amin canım gerçekten annelik çok zor ama çok güzel ve özel. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻💜