penbe_karisi benimde öyleydi bi çok bulantım oluyo bi az bi bi hiç bende korkmustum en son 7haftalıkken gitmiştim en son bugünde gittim acaba diye korkarak 4.hamileliğim olmasına ragmen bilincli olmam gerekirken yani insanın içine bi şüphe düşüyo acaba diye ama sükür hersey yolundaymıs olabiliyor yani canını sıkma bosuna bi günüm bi günümü tutöayabiliyo benimde