penbe_karisi Bizimki bizi başlarda çok endişelendirmişti. İlk hamileliğimde keseyi 5.haftada, kalp atışını da 6.haftada duymuştuk. Zannettik ki bu da öyle olacak. O yüzden bekleyip gittik tam 6+2 de ama benim SAT’a göre 6+2. Keseyi gördük, kalp atışı yok haftaya gel dedi gittik yine yok doktor tekrar beta istedi, beta yükseliyor ama doktor da çok umutlu değildi, hatta doktor yakınlarım var onlarda çok umutlanma dedi, perişandık eşim de olsun sen iyi ol diyip duruyordu hep taktir Allah’ımdır dedim ve hep dua ettim ve öbür hafta kalp atışını duyduk doktor bile mucize dedi. Ağladık, mutlu olduk. Geç döllenme dedi SAT’ı değiştirdi. O yüzden daha kimseye söyleyemedik, çok temkinliyiz. O yüzden cinsiyet falan önemsemiyorum sağlıklı olsun iyi olsun ne önemi var. Geçen gittik büyümüş, sakince oturuyor doktor dedi bak sana el sallıyor 🥹 Gerçekten mucize. Haftaya tekrar gideceğiz, inşallah iyidir. Allahım hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻