Mariam1 evet doktorum sorun yok diyor kırmızıya dönmedikçe sorun değildi kendi doktorum öyle söylemişti cuma geçen hafta cumartesi farklı bir doktora gitmiştim gebelikte herhangi bir lekelenme düşük tehdidi olarak söylemişti bilmiyorum ya daha önceki gebeliğini de maalesef 3 aylık kaybetmiştim bunda biraz tedirginim