Senaytmkn Merhabalar benimde bugun 3. Günüm aşılamada adet olacakmış gibi ara ara agrım oluyo nedenini bilmiyorum bunu yaşayan varmı acaba inşallah hepimizinki hayırla kolaylıkla pozitif olur 😊
Sevval_66 Senaytmkn ayın kaçında oldunuz aşılama? Ben 30 temmuzda aşılama oldum göğüste hafif hassasiyet ve kasıklarda dolgunluk var. Bir de sabah sanki adet olucak gibi çok çok hafif bi acı hissi oldu ama geçti. Ama hiç hamilelik belirtisi gibi hissetmiyorum sanki ilaçların etkisi gibi 🫠
Senaytmkn BusraBostan her insan vucudı bir değil bunu unutma kendine odaklan emin ol sonu güzel olur inşallah 💕
Sevval_66 BusraBostan 10.gün negatif olup 14te pozitif görenleri de okudum ben burada olsun canını sıkma
Sevval_66 BusraBostan evet canım önerdi. Yarın ve öbür gün art arda olsun sonra gün aşırı dedi. Ama biz ertesi günü değerlendiremedik bakalım hayırlısı. Progestan fitil kullanıyorum bir de.
BusraBostan Sevval_66 İnşallah güzel haberler alırız 14 e kadar bekleyeceğim ozaman umarım yüzümüz güler çünkü bize doktor ilişki falan hiçbir şey söylemediği için bizde ilişki yapılmıyor sandık rabbim büyük vardır bundada bir hayır .
BusraBostan Sevval_66 Ben geçen hafta cuma günü oldum bugün 9. Gün sadece 6. Günde karın ağrısı olmuştu başkada bişey hissetmedim ama ben ilaç falan kullanmadım belki ilaçların etkisidir sendeki
Senaytmkn Sevval_66 1 ağustos ta oldum aşılama bugün 4. Günüm kaşık ağrısı var göğüs hassasiyeti hani adet olucakmışım gibi ama ilaçlardan da olabilir
Sevval_66 BusraBostan ben de netten baktığımda çoğu kişi önermiyor aslında kasılma vs olmasın diye ama bilemedim. Bence iki türlü de artıları eksileri var. Biz elimizden geleni yapıyoruz nasip artık
Sevval_66 BusraBostan bir de doktor acı, baharat, ananas tere maydonoz karbonhidrat vs yeme dedi bana. Acı ve baharatı ilk kez duydum. Mümkün olduğunca uymaya çalıştım ama kaçamaklarım oldu umarım sorun olmaz
BusraBostan Sevval_66 Allah Allah ilk defa duyuyorum bir bildiği vardır herhalde biz elimizden geleni yapalımda gerisi rabbimde inşallah güzel haberler alırsın mutlaka haber ver bizede ♥️
Sena1359 Kızlar merhaba.. benim de çatlatma iğnesinin 12 aşılamanın 10.günü yarın bat ama içimde hiç ümit yok 🤷🏻♀️
Sevval_66 Sena1359 belirtin yok mu hiç? Herkes regl sancıaı gibi sancı bel ağrısı göğüs ucunda hassasiyet yaşamış bende hiçbiri yok sadece kasığım bazen kendini hissettiriyor. Benimki tutmadı mı acaba diye düşünüyorum
Sena1359 Sevval_66 adet ağrısı ve göğüs hassasiyeti var ama genelde de oluyor zaten .. belirti olmadan da gebe kalan çok içini ferah tut canım
BusraBostan Shdjdjsjxj İnşallah tutar canı gönülden diliyorum sende işlem olurken sürekli dua oku içinden rabbim yüzünü hayırlı haberlerle güldürsün inşallah maddi manevi bakabilecek olan kimsenin kucağını rabbim boş bırakmasın 🤲♥️
Ayse71 BusraBostan ne zamandır tedavi görüyorsun kaç yıllık evlisin canım ? Allah razı olsun inşAllah 🤲🏻
BusraBostan Ayse71 Benim bu ilk aşılamamdı açıklanamayan infertil diyor doktorlar ne eşimde nede bende bir problem bulamıyorlar 3 senedir deniyoruz ama hiçbir şekilde olumlu sonuç yok kullanmadığımız aktar ürünleri vitaminlerde kalmadı bugün 10. Gün test yine negatif belliki yok bişey insan en çok çektiği sıkıntıya yanıyor belki ilerleyen zamanlarda tüp bebek tedavisine başlayabiliriz.
Sevval_66 Senaytmkn internetten bakıyorum diyo ki ilaç etkisinden de olabilir, regl belirtisi de olabilir, hamilelik belirtisi de olabilir… hepsi birbirine o kadar benziyor ki 😅 umarım güzel haberler alırız ikimiz de 💖 13 ağustosta test yapıcam
Keug0 Ben toplam 4 kez aşılama oldum ilki tutmadı 2.si tuttu bebeğimi kaybettim 3.tutmadı şuan 4. İle 35 haftalık hamileyiö kuzum ve sperm sayımız az çıkmasına rağmen 2 kez tuttu umudunu kesme