Ayse71
Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ama ben çok yoruldum psikolojik olarak çok yıprattı tekrar aşılama olmayı düşünmüyordum sence düşünmelimiyim yoksa akışınamı bırakmalıyım artık bilmiyorum hiçbir sorun bulamıyor doktorlar sorunun olmasımı yoksa olmamasımı iyi ondanda emin değilim artık