Sevval_66 Senaytmkn internetten bakıyorum diyo ki ilaç etkisinden de olabilir, regl belirtisi de olabilir, hamilelik belirtisi de olabilir… hepsi birbirine o kadar benziyor ki 😅 umarım güzel haberler alırız ikimiz de 💖 13 ağustosta test yapıcam
BusraBostan Ayse71 Benim bu ilk aşılamamdı açıklanamayan infertil diyor doktorlar ne eşimde nede bende bir problem bulamıyorlar 3 senedir deniyoruz ama hiçbir şekilde olumlu sonuç yok kullanmadığımız aktar ürünleri vitaminlerde kalmadı bugün 10. Gün test yine negatif belliki yok bişey insan en çok çektiği sıkıntıya yanıyor belki ilerleyen zamanlarda tüp bebek tedavisine başlayabiliriz.
Ayse71 BusraBostan ilk aşılamada pek etme bende 3 aşılamamda oğlumu aldım sonra 3 sene denedik yine olmadı sonrada tekrar aşılama yaptıramaya karar verdik tuttu ben 8 yıllık evliyim ilk 4 senem tedavilerle geçti neler yapmadım özel hastane klinik aktar koca karı tarüfleri herşeyi denedim olmadı sonra aşılama sonrası hamile kaldım şuan ki hamileliğimde 2. aşılamamdan kaldım çok şükür yani hemen pes etme aşılama için
BusraBostan Ayse71 Şuan doktordan geliyorum tutmamış aşılama bana tüp bebek önerdi çünkü hiçbir sorun yok aşılamayla vakit kaybetme dedi ama istersen 2. Aşışamayıda yapabilirsin dedi sana kalmış dedi kafam çok karıştı biraz beklicem hiç bişey yapmak içiimden gelmiyor Allah büyük
Ayse71 BusraBostan canım bizimde bilinmeyen infertilite idi ama çok uzatmak istemiyorum diyorsan tüp bebek yaptır Allah gönlüne göre versin inşaAllah
blrvldn BusraBostan hiç bekleme çabalamaya devam etmemiz gerek. Her ay ben de umutlanıp sonra hayal kırıklığı yaşıyorum ama kucağımda minicik bebişim olsun diye hep çabalamak istiyorum
Ikraa_22 Shdjdjsjxj hiç bişeye dk etmedım hiç düşünmedım stres yapmadım normal hayatıma devam ettim ve aksıne tempolu bi ay geçirdım nasıpte varsa oluyor ama en büyük etkisi stres yapmamak bence
Sena1359 Shdjdjsjxj yok yapmadım normalde adetin 1.günü bugün yarın da olmazsam yaparım ama içimde ümit yok. Ağır kaldırmamaya beslenmene dikkat et çiğ kuruyemiş tüket bu süreçte sende
sahins BusraBostan merhaba ben temmuzda 2. Aşılamamı oldum daha yeni hamile olduğumu öğrendim. Olacak mı olmayacak mı endişeye düşme zor biliyorum. Ben sürekli yanıma arkadaşlarımı falan çağırdım kafama takmayayım diye. Pcos vardı sadece. Bol bol dinlendim . Kabak çekirdeği yedim.
Gbeyza1 remse46 3 yıllım evlilikte pcos ve hipotrioidim vardı hepsi kontrol altında olmasına rağmen sebepsiz bir şekilden olmuyordu rahim filmi temiz ,herşey iyi yumurtlama hapı vs kullandım ona rağmen olmayınca doktorum aşılamayı uygun gördü