Esra11_10 ErsBegAs valla yatamıyorum ben gece 1 de başlamıştı sabah 5 de iyice fena olmuştum dakka başı tuvalette isal gibiydim afedersin zaten sabah 5 te 2 kere kan gelince de gitmiştik siz hastaneye gidin bence baksınlar bi
Iffetnur_ahsen ErsBegAs benim de egildikce bağırsaklarda ses geliyor bir anda tuvalet hissi yükleniyor sizin de oyle miydi ve yürüdükçe aşağıda çok baskı oluyor ağrı oluyo
ErsBegAs Strongirl_ Esra11_10 SuEr_Tu1512 Kanye Esra11_10 Hastanedeyim kızlar hepinizi etiketleyemedim nstdeyiz açıklık yok sancı var
Esra11_10 ErsBegAs 😂hayır doğuracağım için öyle olmuş allahım ne gündü ama hissetmiştim doğuracağımı vücudumu ateş basmıştı bide
SuEr_Tu1512 ErsBegAs Gülsünlerr ne takıyon, ilk hamileliğin sonuçta nerden bilcen doğum olmadığınııı🙄