Dadas ErsBegAs sanırım süt gelmesi de doğumun başlamasını gösteriyor tecrübeli anneler daha iyi bilir tabi🤍
Denizj ErsBegAs ishal de doğum belirtisi olduğundan. Ben olsam giderdim netleştirirdim varsa açıklık durumu ne onu görmüş olursun doktorun da haberi olmuş olur son dk koştur koştur gelmesin. İshalse ki bence değil eve geri gelirsin
SuEr_Tu1512 ErsBegAs Gülsünlerr ne takıyon, ilk hamileliğin sonuçta nerden bilcen doğum olmadığınııı🙄
LadyX ErsBegAs keşke seninle beraber hareket etseydim umarım senin de bir anda pozitif bir vajinal doğum hikayen olur 🥲
Busracim35 Kaç dakikada geliyor sancın o da önemli dinlenmekle geçmiyorsa 5 dk ve daha azsa gitmelisin bence doktora hem sütün gelmiş hem bel ağrısı .hepsini birleştir doğum başlıyor bence
Strongirl_ Bacım burda kaç ksii sana doktora git demiş. Çoktan hastanede olman gerekiyordu şuan. Git baktır doğum baslamamissa bile için rahat olur. Bebeğinin sağlıklı olduğunu görürsün. Ben olsam 5 dk duramazdim herhalde.
ErsBegAs Strongirl_ Bebek hareketi var cnm ondan endişem yok da ishalse diye gitmiyorum artmasını bekliyorum 🥲
Kanye ErsBegAs beklemeden git.ishal de başlangıcıymis🙋🏽♀️aynı gün doğuruyormuşuz ne gülerim 🙄😄🥱🫂 hadi inşallah bebişler sağlıkla gelsin