SuEr_Tu1512 ErsBegAs Bilmiyorum yavrum sen daha iyi bilirsin. Karnına batağı gibi bişey giriyosa dk tut. Ama büyük ihtimalle sancı az da olsa nstde çıkar
ErsBegAs Strongirl_ Esra11_10 SuEr_Tu1512 Kanye Esra11_10 Hastanedeyim kızlar hepinizi etiketleyemedim nstdeyiz açıklık yok sancı var
Esra11_10 ErsBegAs 😂hayır doğuracağım için öyle olmuş allahım ne gündü ama hissetmiştim doğuracağımı vücudumu ateş basmıştı bide
Kanye cavbella Film izler gibiyiz kız💐💐 merakla bekliyoruz bnm sabah saatlerinde oluck 💁🏽♀️😁🙋🏽♀️🍼👶🏽
Iffetnur_ahsen ErsBegAs benim de egildikce bağırsaklarda ses geliyor bir anda tuvalet hissi yükleniyor sizin de oyle miydi ve yürüdükçe aşağıda çok baskı oluyor ağrı oluyo