Bsmeeee arsesraa haftaya hafta sonu adetim gelmesi lazım. Sabredebilirsem haftaya pazar günü. Ondan önce yaparsam sacma olur diye düşünüyorum
eyos77 arsesraa bat 12 2 gündür ölü gibi uyuyorum 😂 eşim bayıldım sanmış akşam adam korkmuş bel ağrısı mide bulantısı var
arsesraa eyos77 Beni güldürdünüz 😂 O zaman gebelik oluşuyor olabilir hormonlar değişmeye başlamış gibi sanki sizin 🫶🏻 inşallah güzel haberler alırsınız
eyos77 arsesraa inşallah canım valla sabah kalktım diyo akşam seni öldün sandım ölü gibi uyuyon🤣😂😂 açıkçası benim uykum derin değil en ufak sese uyanırım goguslerimde çok ağrıyord
arsesraa eyos77 benim de sağ kasığım böyle ağrıyor hafif hafif bir de dediğiniz gibi göğüs uçlarım çok hassaslaştı çok acıyor
nuseyildi arsesraa belirti mi bilmiyorum ama bat 10 ağustos. dün kahverengi leke gelmiş bugün yok gibi anlayamadım
arsesraa eyos77 bana da bugün böyle hafif bulantı gibi geldi ama çözemiyorum gaz sıkışması gibi de olabilir
arsesraa nuseyildi benim de bugün bi akıntı gelmişti sabah ama şeffaftı ben de onu anlayamadım, kahverengi leke genelde yerleşme diyorlar canım seninki yerleşmedir belkiiii 😍