arsesraa Kızlar yumurtlama günleriniz geçtiyse herhangi bi belirti hissediyor musunuz insan sürekli vücudunu dinliyormuş bu süreçte. Benim Bat 13 Ağustos yumurtlama günüm de geçti. Sürekli kendimi dinliyorum
eyos77 arsesraa bat 12 2 gündür ölü gibi uyuyorum 😂 eşim bayıldım sanmış akşam adam korkmuş bel ağrısı mide bulantısı var
[silindi] arsesraa yumurtlama gunum gecti. Bat 11 agustos ama bakalim ne olacak. Biraz gergin hissediyorum. Karnimda siskinlik var. Surekli kendimi dinleme hai var gercekten cok merak ediyorum umarim herkes istedigine hayirla kavusur
htcbs Kendini dinlediğin zaman sürekli bir belirti hissedip hemen internete koşuyorsun kendimden biliyorum 🥹 stres yapma bence seni daha çok etkiler
htcbs Benim bazen kadınlar kulübünde internette yazı okumaktan başım ağrıyordu 😂 gözlerim acıyordu ama ne okusam sanki o gün de onu yaşıyordum beyne gittiği için yaşıyorsun 😂
arsesraa htcbs Her sayfaya hakim oluyoruz 😂 htcbs Çokkk sevindim Allah kucağınıza almayı nasip etsin isteyen herkese inşallah 😍😍
htcbs arsesraa inşallah seninde olur rabbim kimseyi evlat hasretiyle de acısıyla da sınamasın 🙏🏻 belirti olarak hissettiğin bişeyler var mı kaç günün kaldı bata
arsesraa htcbs daha çok var aslında bat 13 Ağustos ama kasıklarımda böyle yumurtalık taraflarımda ara ara batma ve hafif ağrı oluyor bugün akşama doğru da göğüs uçlarım çok hassaslaştı dokununca acıyor 🥹
arsesraa htcbs döngüm normalde 28 gün sürüyor 16 Temmuz adet başlangıcı 20 bitişi daha sonra biz 22si gecesi yani 23 ve 24 temmuzu değerlendirdik yumurtlamam da akıntı ve ağrıdan anladığım kadarıyla 26 Temmuz gibi oldu
htcbs Daha yeni bitmiş acaba belirtilerine göre yumurtlaman devam ediyor olabilir mi ya da yeni başlıyor da olabilir
arsesraa htcbs belki de öyle zaten eğer öyleyse bugüne kadar spermler canlı kalmamıştır diye düşünüyorum
htcbs 24üde değerlendirmişsin 5 güne kadar canlı kalıyor diye biliyorum pozitif düşün 🌸 ben uygulamayla takip ettim en son pik günü oldu sonra yapmadık ben 23-24 günde bir görüyorum
Bsmeeee Benim bat 10 ama tuhaf şekilde karnım ağrılar oluyor ve sabahları azıcık bulantı. Hemen oraya yormak istemiyorum sonra hayal kırıklığına uğramak istemiyorum
arsesraa Bsmeeee evet canım benim de aynı o şekilde bu sabah böyle hafif bulantı var gibiydi ama heveslenmek hemen istemiyorum
tracy Bsmeeee benim de bat 10 ağustos belirti olarak sadece 5 gün önce göğüslerimde aşırı dolgunluk ve hassaslık vardı. Normalde bu derece olmaz bi şüphelendim 5 ağustosta test yaptım negatif çıkınca üzüldüm. İkidir rüyamda süt geldiğini görüyorum
Kubragocer Benim bat 18 Ağustos şu günlerde yumurtlama günlerim sanırım cenemde sivilcem çıktı hafif karın rahatsızligi ve yapışkan yoğun akıntım geldi illa da hamilelik olsun diye düşünmüyorum ama istiyorum bekleyelim hayırlısı olsun
Bsmeeee arsesraa Kafamda kurmadımı farkındayım var olan birşey ama ister istemez umutlandırıyor. Sol kasım ağrıyor ve belime çekiyor.
Bsmeeee arsesraa haftaya hafta sonu adetim gelmesi lazım. Sabredebilirsem haftaya pazar günü. Ondan önce yaparsam sacma olur diye düşünüyorum