Benim de bugün son adet tarihime göre sayarsak altıncı haftam devlet hastanesine gittim ilk kez hiçbir şey yok dedi göremedi biraz tedirgin etti beni kanama filan hiçbir şeyim de yok yani beta değerlerimde güzel yükselmişti biraz tedirgin oldum açıkçası başına gelen var mı