Bana 6+4te boş gebelik dediler ne vajinal ne karından göremediler kürtaj planlayalım dedi doktor aradan 5-6 saat sonra gel güvendiğimiz bi nakinadan bakacağız diyerek farklı makinadan bakıp gördüler bebeği yani makinaları o kadar kötü ki ve bu halde pat diye tanı koymaya çalışıyor devlettekiler 😒