kızlar 5+1 oldum bugun ama doktor hem vajinal hem karın ultrasonuyla cok inceledi yatis önerdi ağrılarım cok diye biraz üşüme ve mide bulantisi geliyo bu yüzden yatis yapıp dış gebelik mi diye takip istedi başına gelen var mı cok korkuyorum ? normalde görünmesi gerekirdi dedi sadece kalinlasma yetersiz oluyomus lütfen cevap😔