Elifc Muzika benimde aynı 20.haftaliktan beri bas asagida ve 39 2 olduk hala öyle 😊çok baski oluyor buna ragmen gelmek bilmiyor benimki 😊
Muzika Elifc rahim ağzı kısalması da var mıydı peki? Bende o da var. Ben de 3 haftadır yatıyorum. İnşallah sağlıkla bekler minnak oğlum 🙏
Elifc Muzika evet rahim ağzı kısalığı vardi bende de hep yattım wc harici kalkmadım ciğer geliştirici igne vuruldum erken doğum olursa diye ilacta kullandim Bol bol dinlendim is flan yapmadim 39 haftaya kadar geldik şükür
Muzika Elifc çook şükür 🙏 darısı başımıza inşallah. Ben de yatıyorum 3 haftadır. 5 günde 1 pruloton iğnem var, günde 3 kere progestan fitil var. Ciğer geliştirici iğne yapıldı. Dinlenmeye devam 👍🏽😊 Allah sağlıkla kavusmamızı nasip etsin hepimize🤗
Elifc Muzika aminn inşallah stresten uzak dur bolca dinlen Allahin izniyle zamanında kucağına alirsin👼🏼
Srfn11 Cerenerb Herkesin fikrine saygiliyim canim o korku bska bsy bn normalden korkmuorum mesela bi dikis bni korkutan sey😂
Cerenerb Srfn11 aslında en güzeli normal Doğum korkumu yenerim inşallah kesi atıyorlar ya o korkuyor beni kesilmesi dikilmesi falan
Oges Cerenerb off saçmalamış ya ebe ne alaka ya onlar ne biliyorlar ki benim tetanoz aşımı bile erkenden yapmak istedi 17. Haftada ben 20 de yaptırdım memlekette boşver sen hiç ciddiye bile alma