Cerenerb Srfn11 aslında en güzeli normal Doğum korkumu yenerim inşallah kesi atıyorlar ya o korkuyor beni kesilmesi dikilmesi falan
Srfn11 Cerenerb benide o korkutuyodu doktorum agriyi cektinmi ztn o kesiyi duymuosun bosuna kendni korkutma hissetmiceksin bile ddi
Cerenerb Srfn11 bakalım nasıl olacak Allah kolaylık versin hepimize Kucağımıza alsaydık bi sağlıkla hayırlısıyla
Srfn11 Cerenerb Amin canim hepimize guc kuvvet versin Allah. 24. Haftamdayim agirlastim yani karnim cok gergin dhada buyudumu gobegim patlicak heralde 😂😂😂