Betulceeblog yermek yada incitmek için olsa bu şekilde değil daha farklı yaklaşırım evlat kaybettim ben kalbi atan evladımı öldürdüm doktorların yanlış tanısıyla bunun bi tık üstü yok gebeliğinde kalp atışı vardır düşük yaşarsın dersin ki Allah ömür vermedi benim yaşadıklarımı düşünebiliyor musun sen ? Kendi evladımı bilmeden öldürdüm sağlıklı bebeğimi öldürdüm insanları kırıp incitmeye çalışacak en son kişi dahi değilim önce sorun etmiyorum takmıyorum diyorsun şimdi 3 kez yaşadığım için takıyorum korkuyorum diyorsun tutarsızsın güçlü gözükmeye çalıştın belki ama kimse seni bu konudaki güçsüzlüğünden vurmaz vuranda zaten insan değildir muhatap olmaya tenezzül etmemen gerekir korkularınızı endişelerinizi anladığımız için söylüyoruz belki sen düşük yaptım bebeğimi kaybettim diye üzülmüyorsun ama bunu böyle düşünmeyen çok insan var kişiselleştirmeden konuşulmalı canını yakan insanlar oldu belki zamanında ama o insanlardan biri değiliz