asil15 moonlight41 o değilde senin yaptığın yorumları kimse kale alıp beğenip yorum bile yapmıyor ufaklık küçük olduğunu anladılar herhalde
Mariam1 asil15 canm boşver ya herkes bildiği paylaşır bende diyorum aaa saçmalama derler ama ne diyorsak doktor söylediğim paylaşırım bı kere bı gaz ilaç vardı burda beni liclediler olmaz falan diye oyisa Almanya’da Türk doktor var o bize demişti
Betulceeblog moonlight41 Evet doktorum da öyle söyledi progesteronfan kaynaklı olabiliyor bir dahakine o şekilde ilerleyeceğiz inşallah
mrp2023 zeyneppbabat ağrı kesicinin bi zararı yok kullanabilirsin tüp bebek yaptırdım doktorlarım reglimde içebileceğimi söyledi hep içtim