asil15
Anlaşılan doktorluk oynamayı seviyorsunuz. Hanımefendi 3 kimyasal yaşadım kaç doktora gittim hepsi de kimyasal dedi herkes sizin gibi yaşamıyormuş demekki bu da benim tecrübelerim. Siz farkında olmamışsınz bir kaç gün sürmüş regl sanmışsınızdır ama bende regl sandığım parça parça kan pıhtısını acı çekerek düşürdüğüm şeyin kimyasal gebelik olduğunu öğrendim reglim kesilmiyor adetim bitmiyor diye gittiğim doktorda. Ha ben bunu 3 kez yaşadım çok etkilendim düşük yaptım diye hiç bir zaman ortalıkta dolaşmadım postta bir hanımefendi yazmış karşılık vermiş biri ona istinaden söyledim kendi kafanızdan o öyle olmaz bu böyle olmaz diye insanlara yorum yapamazsınız incitemezsiniz.