Alya05 Ben kendim istemiyorum doktorum zaten destekliyor ama dünkü açtığım postu gördün mü bilmiyorum da.. Psikoloji de önemli bu konuda diye düşünüyorum ben 41e kadar bekleyip kaldırabilecek durumda değilim şu an, herkesin maalesef kaldırabileceği kapasite aynı olmuyor benim 7 gün kaldı demem bile benim için çok fazla geliyor.. Resmen hastalandım şu an bayağı yatak döşek yatıyorum