yilma ErsBegAs getirdiler çok şükür ciğer geliştirici vurdular doğumdan önce bilmiyorum noldu emme refleks var emememiyor bakalım nolcak 😵💫
yilma ErsBegAs evet çok şükür inşallah süt inseydi bi Allah’ın izniyle darısı sana olsun sağlıkla al kucağına
Blackkk Bsra-0 35+5 teyim normalde 37 ye kadar progestan kullanacaktık ama doktorum da bende yeter bence sıcak zaten havalar diyip bıraktık bakalım ne zaman gelecek 😀