Nur482482 tamam bir isim hakkı onun olsun bir isim hakkı senin, sonuçta ikinizin çocuğu değil mi bu çift isim koy istediğin isimle de seslen biri kayınbabanın ismi olsun diğeri senin istediğin isim olsun. O kadar 9 ay yükünü çekip birde doğurup sonra da çocuk üstünde hiç bir hakkın yokmuş gibi sessiz kalma lütfen 🙏🏻
Benim de kızım olacak nasipse 31+3 teyim her gün kan sulandırıcı iğne hap kullanıyorum. bir kaç kere kayınvalidemin ismini koymamı şakayla karışık söylediler alttan alttan. İşte sen koy kızına eşimin adını koy vs dedi kayınbabam hep birlikte otururken. Ben de Her gün kendime iğne yapmaktan bak her yerim mosmor oldu, isim koymak isteyen alsın bu iğneleri kendine yapsın ondan sonra isim koyabilir dedim. Onlar şakayla karışık söyleyimce ben de şakayla karışık gülerek söyledim tabi ama lafın yerine gittiğini düşünüyorum