Nejbir ailenin en küçük geliniyim benden sonra doğum yapacak kişi yok o yüzden eşim ısrarla annesinin ismini koymak istiyor. Bana da isim koyma hakkı veriliyor ama iki isimli olacak. Oğluma da aynı şeyi yaptılar ben çınar olsun istedim büyük amcası vefa olsun dedi. Çınar vefa koyduk. Kendisi bile çınar diye sesleniyor vefayı kimse kolay kolay bilmez