Veranur bence gebelik şekeri açısından çok fazla tüketmeseniz iyi olur. Malum limonda çok fazla şeker bulunur ayrıca tansiyonunuzu düşürebilir. Birde tuzla yiyorsanız o daha kötü çünkü oda ileride ödem pre-eklampsi yapabilir. Bence herşey dozunda iyidir hemşirelik tecrübelerime göre bilgilendiriyorum 😚