Veranur bende senin gibiydim. Ama direk suyunu içince çabuk bitiyor diye suya katıp öyle yudum yudum içerdim. Fazlası zararlı çünkü şeker var içinde. Ama günde bir tane tansiyon sorunun yoksa birşey olmaz. Ben 36 haftalığım 2 kere grip oldum. Gittiğim her dr. Limonlu su iç dedi ilaç veremedikleri için. Hatta şuan elimde koca bir bardak limonlu su var 😂. Bu arada bebeşimiz kız 😍