Veranur Kızlar iyi aksamlar, 9+4 günlük gebeyim sürekli limon canım cekiyor benim gibi olan varmı zararı olurmu? Fazla degl suyu sıkılmıs limon yiorum en fazla 1 tane.. bide limon yemek cinsiyet hakkında ipucu verirmi:) bide biri yazmış cok limon yerseniz bebeginiz erir diye böyle bişey duydunzmu hiç? 🤭😱
Mervebuglemsura Veranur 🤣🤣🤣🤣erimek miii🤣🤣🤣🤣bari daha inandırıcı biseyler Söyleselermis..🤣🤣3.gebeligim ve hiç yemediğim kadar limon yiyorm..soyuo dilimliyorm. Soslayip yiyorm.. İnşallah erimez🤣🤣🤣cinsiyete alakası nedir bilemem ama benm oğlum olacak insallah.. 💐💐🐣🐣
Minik19 Veranur ben 17ci haftadayim her gun limonlu cay iciyorum limon tuzlayib yiyorum😍 mide bulantisoninda karwisini aliyo .Hem bende kan laxtalanmasi var onu onluyor.Kani durultuyor
Moondem Veranur bebek erir mi hic :):):) ben de cok limon yedim ama 11. Haftadan sonra gecti ve bebegim erkek bence cinsiyetle alakasi yok :) mide yanmasi yaşamıyorsan ye gitsin bence :):):)
Veranur Mervebuglemsura 2-3 gündür canım istiyor agzım sulanıor bende google yazınca denk geldim ama insan gebe olunca hemen vesveseye kapılıorr😱
Veranur Moondem Moondem canım bende okuyunca sasırdım ama gebelikten sonra hep vesvese oldu bende banada cok iyi geldi bulantıda bile koklaynca iyi gelior😍
Mervebuglemsura Veranur ye canm sıkıntı etme kendine. Oturupta 1 çuval yemezsin heralde.. Günde 1 tane bisey yapmaz bnce. Bnde yiyorm cnku. Çok şükür olumsuz biseyle karşılaşmadım.
Kelebek123 Veranur bende yiyorum limon suyunu sıkıp kabuğuyla beraber hem de aklıma düşünce duramıyorum. Bir tane yiyorum günlük. 14+2 yim. Bebeğim erkek.
Minik19 Veranur evet yaa.bana doktorum kendiside kanim icin limonu bol yememi tavsiye etdi.Tansiyon firlamasinada iyidir
Pehlivanligul Benimde ilk zamanlar çok canım istiyordu banada bi komsumuz cok yeme eritir düşük yapar vs. Seyler soyledi doktora sordum ve bana güldü öyle şey mi olur diye. Ama limonda bile şeker var abartmamak kaydıyla ye dedi. Bu arada cinsiyet erkek oğlum olacak
Veranur Pehlivanligul ay bende orda blogda görünce bi tedirgin oldum insan hamile olunca böle seylerde tedirgin olabiliyor,mantıklı düşünemioruz malesef:)