bilge0607 Hayır hayır asla öyle bir şey demed. Böbrek genişliği cok normal erkek cocuklarinda dedi acil bir şey yok iciniz rahat olsun dedi. Kendi doktorum da öyle dedi. 30. Haftamda devlete gittim o da normal dedi beni Perinatolojiye yolladı o söyledi az riskli böbreği su toplamaya başlamış down sendrom riski falan olabilir dedi net bir şey demedi sadece bu semptom olabilir gibisinden konuştu karından sıvı alalım dediler istemedim çünkü öyle bir şeyin olacağını düşünmüyorum olursa da her şey Allahtan sonuçta imza attım kabul etmedigime dair 2 hafta sonraya randevu verdi. Sordum riski var mi böbrek büyümesi ve şu toplaması yok dedi bunun için erken doğum falan olur mu dediğimde hayır olmaz ya gecer dogumda yada doğumdan sonra ultrasondan bakarız dedi sünnet olma durumu olabilir dedi ve bi sıkıntı olmadığıni soyledi