Detaylı ultrasonda oğlum içinde aynı şeyi söylemişlerdi sendrom belirtisi diye fetal dna yaptırdık, tertemiz çıktı. Genelde erkek bebeklerde oluyormuş çişlerini tutabiliyorlar doğdu şükür hiçbir sorun olmadı en fazla erken sünnet olması gekir. İçinizi ferah tutun.