bilge0607 genelde erkek bebeklerde olurmuş dr cinsiyetine kız demişti detaylıda genişleme çıkınca tekrar baktı yine kız dedi böbreklerini doğuma kadar takip etti hafif bi genişleme olduğu için doğunca bişey çıkacağını sanmıyorum dedi %99 bişey çıkmaz ama %1 lik ihtimali göz ardı etmemek lazım dedi doğdu böbreklerine 2 kez bakıldı bi 2 aylıkken bi de 4 aylıkken bişey çıkmadı normal boyuttaydı dr bana bi de şunu dedi bazen idrarlarını yapmadıklarında böbrekleri şişer idrarlarını yaptıklarında normal boyuta döner idrar yapmadığı zamana geldiğinde kontrol o genişlemeyi görüp göz ardı etmeyip söylüyorlar her türlü ihtimale karşı