14.haftalikken özel bir hastaneye gittim bacak arası boş dedi iki çizgi var kız olacak dedi, daha sonra 15.haftada tekrar gittim bacak arası boş dedi bende gördüm, ama kızdada olan erkekte olan çıkıntidan bahsetti geçen haftaya göre biraz farklı gibi olduğunu söyleyip pipi yeni gelişiyor olabilir gozlemleyelim suan cinsiyet söyleyemiyorum dedi
Keşke Fetal dena yaptirsaydim kafami çok karistrdi bu haftaya pipi net olurdu herhalde ama geç geliseblr mi bilmiyorum erkeklerde çabuk gelişir dye blyorum