Ben görüntü ekleyemiyorum . Adet tarihim en son 22 hazirandı. Hep adet tarihleri değişken benim o yüzden yumurtlama gunumu bilmiyorum. Her iki yumurtaligimda polikistik görünüm vardi. 21 haziran gibi kaset test yaptim tek çizgiydi.sabah bilmiyorum içimden geldi yaptim test yine kaset testlerden ikinci cizgi silik cikti pazartesi gününü bekliyorum kan vermek için fakat sabahtan beri meraktan bir sey yapamıyorum yaşım 32 ilk olacak eğer varsa . Sizce var mıdır? Kimseye de söylemedim boşa umit olmasın diye.