2bebelianne BusenurOzkan- Işık altında çektiğim için çok belli silik çizgi ile öğrendim 🫠 22 haftalık olduk bile ✨
Rose_07 Bende silik çizgi ile öğrenmiştim. Hatta iki kişiye gösterdim yok ki o sayılmaz demişlerdi. Oysa hamileydim kan vermedim ama emindim içimde bir his vardı. Ama 5 dk dan sonrasını değerlendirmeyin derim kuruma çizgisi oluşunca hayal kırıklığı oluyor.
vanilya_kokusu Busezey ben bu ay ovulasyon testi yaptım 4 temuzda yumurtlama oldu 5 de çatladı o günleri değerlendir dik 12 gün sonra da test yaptım
Fatmanurays BusenurOzkan- bende silik çizgiye inanmayıp dört gün üst üste test yapmıştım adet günümün ilk günü kan verip hamile olduğumu öğrendim :)
sizdenbiriyim Bende az önce yaptım fotoğraf atmak istiyorum ama nasıl atılıyor bilmiyorum tek çizgi silik fln da değil adetime 3 gün var
caglartrr sizdenbiriyim evet ya benimde 2 gün var ama aşırı beliritielm var 1 haftadır göğüs ucu hassasiyeti mide bulantısı kasık bel ağrısı ama bugun ki yaptığım test artimeddi yani erken gebelik değikdi ondam mk negatif çıktı acaba ya
Srp53 sizdenbiriyim silik evet ekran ışığını iyice açarsanız gözüküyor biraz benimki baya silik shshshs Birkaç dakika sonra bu şekildeydi