rapunzel9222 Bende silik çizgiyle öğrendim bugün kan verdim beta 43 hamileymişim adete 4 gün varken test yapmıştım Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏
caglartrr Siyahbeyaz_ ya benimde bat 28 çarşamba güni yaptığımda böyle gördüm sanki ama yanılıyorum sandım fotoğraf çekince net bellimolmuyor ama bugun elimde erken gebelık yoktu artimedle yaptım negatif çıktı ama aşırı mide bulantım göğüslerimde hassasiyet bel kasık ağrım var napayam szce
Siyahbeyaz_ caglartrr tekrar deneyin ister testle. Yada gecikmeden sonra yapın. Testler yüzünden sevinemiyorum bile. Gecikmeyi beklicem son 1 gün kaldı🍀
Esram333 3 gün üst üste test yapmıştım hepsi aşırı soluk bir çizgi seklinde çıktı, kan verdim 400 küsürlerdeydi alttan ultrasonla keseyi bile gördük aynı gün🙏🤗 şuan 4 aylik gebeyim
Siyahbeyaz_ caglartrr en iyisi o bence, ben geçen ay kan verince bu sefer gecikmeyi beklicem artık. Acilde almadılar benden. siz gebelik için kan vermek istiyorum demeyin😁
Tuanakaran Hasret3449 test beta yüksekliğine göre silik yasa belirgin çıkıyo ben 1 gün geçince yaptım hep dayanamayıp ☺️
BusenurOzkan- Hasret3449 aaa gerçekten mi benim de oğlum var hayırlısı ile kız bebek istiyorum umut oldu bana 🥰❤️
Sitasya BusenurOzkan- benim ki silikti hatta silik demeye bin şahit silik olan çizgide baya bi geç geliyodu bir sürü test yaptık o yüzden ve 4 yada 5 haftalik hamileymişim şimdi 30 haftalık olduk bile 🥰🥰
Kezban_422 BusenurOzkan- bende beta 47 ile öğrendim silikti test şuan yamımda deil ama baya silikti testin acilde kan verdim beta 47 geldi iki gün kan verip sağlıklı şekilde ilerledi ve şuan 16 haftalığız Allah’a şükür ❤🤲🤲ikinci gebeliğim