Nkahramanatas Mlkkrmtc kiloları elbet veririz ayrıca hiç fazla kilo almamışsınız maşallah benim gibi olsaydınız bir de
Mlkkrmtc Nkahramanatas hamur işi tuketmedim fazla birde bol su sanırım formülü yaza denk gelince birde ondan almadım herhalde 😃 İyiki almamisim zaten minyon biriyim toparlak biri olurdum herhalde sadece top gibi karnım var 👼 Bu ara gidik da çıkmış olabilir 😄🙊
Nkahramanatas Mlkkrmtc evet dedikleriniz doğru ben hamur işi çok tükettim suyu da az içiyorum aklıma bile gelmiyor su içmek ben kilo almayım da kimler alsın 😄
Bahar1187 Nkahramanatas erkek canım ben tüp bebekle hamile kaldım ilaçlar falan derken şiştim yoksa normal değil bu kadar kilo baya moralim bozuluyor da yapacak birşey yok
Gulnur Nkahramanatas bide doktor tebrik etse doktorlara gore hic almican 😂😂ama mantik olrak icinde insan var ve buyuyo agirlik yapiyo almak normal ama anliyan nerdeeee
Busranagme Nkahramanatas Can'ım ben 20.ci haftadan 24.cü haftaya kadar bir anda 10 kilo aldım 😀 Ama 45 kiloydum simdi toplamda 17 kilo aldım 37 hafta olmak üzere 😀
Nkahramanatas Busranagme evet ben de bir anda aldım 10 kiloyu inşallah doğuma kadar toplamda 17 ile bitiririm 😄 sizinki de gayet normalmiş bu arada
Busranagme Gulnur bana Doktor kilo alman gerek demişti . Çünkü aşırı zayıflamıstım kusmaktan 17 kilo aldım cok şükür 37 haftadayım . Doktorum kızmıyor 🙏🏻😀
Nkahramanatas Gulnur kilo almamak elde değil değişen hormonlar yüzünden midir nedir yarım saatte bir acıkıyorum ben valla acıkınca da vicdan yapıyorum yemek yemeyince 😄 öyle ya da böyle bitiricez bu şekilde 🙂