Polo Esrayusuf ben kürtaj olmadım. Kendi kendine düştü. Dr a gittiğimde normal dedi. Benim rahmim ters. Anca toparlandı sanırım
Polo Rabia83 aynen öyle Ne geliyosa Allah tan geliyor Sağlıklı olsun tek. Sağlıklı bir bebek tutunuyor zaten :) Allah isteyen herkese evlat versin inş 💙
Halima Tuselizya Ilk hamileligimde kahverengi bendede gelmisdi. bebek kendine yer etdiyi icin oluyo dedi doktorum Progestan kullandim bende. Cok sukur su anda 9 aylik oglum var
Sevdalinka_30 Sekerpare hayır hayır kesinlikle kanamanla alakalı ne kesinti ne de fazlalık yapar içini temizler o kadar faydasını gördüm ki belki bu sayede parça kalmadı ve kürtaj olmadım hiç bir müdaheleye gerek kalmadı kürtaj olsaydım 6 ay korunmam gerekecekti boşuna o işlemleri görüp rahmimi yoracaktım
Sevdalinka_30 Tuselizya yalnız ilk kanamam oluk oluk oldu sonraki kanamalar kahverengi ve leke tarzı yani çeyrek parmak kadar geliyordu 3 ayımdan ta bu yana yani 7 ayım bitti şükür hala daha devam her gece 1 fitil 200 mg iş yapmıyorum dinleniyorum bol çok yürümüyorum
Sevdalinka_30 Tuselizya kesilir hiç merak etme progestan almayı ihmal etme ilişkiden kaçın dinlen yat geçer senin de muhakkak
Sevdalinka_30 Rabia83 kesinlikle devam et şakın bırakma ilaç değil çünkü yumurtalık ve Rahmi hazırlıyor o bebeğin için lütfen ihmal etme
Rabia83 Sevdalinka_30 neden böyle bıraktım ben de anlamadım birden kestim sanırım psikolojik olarak gerek Yok artık diye düşündüm 😔
Sevdalinka_30 Hzr oy çok geçmiş olsun Kuzum dikkatlice hareket et yorma kendini rabbim sana şifa ve sabır versin merak etme hepsi geçecek yavrunu da kucağına alacaksın unutma bu dediği mi
Hzr Sevdalinka_30 alh rzi olsun ben rabbme çok güveniom bu çocuda nasip etmedi ama ahirette beni begleyen 2 evladım var rabbm bu dünyada da beni anne yapcak bliom 🙏🏻🙏🏻
Sevdalinka_30 Tuselizya aynısı zaten canım tek tip ama fitil olarak ta kullanabiliyorsun benim midem hassas ve bulandığı için 200 mg her gece fitil atıyorum fark etmiyor yani
Rnhndkzn Rabia83 4 ay sonra bi kimyasal gebelik yaşadım ne yazık ki. Başıma o da gelince bıraktım doktorumda 4 ay temas yasağı koydu. 4 Aydan sonra ki ilk ilişkide hamile kalmışım. Allah sana da en kısa zamanda nasip etsin cnm
Tubaibrahim 31 gün önce kürtaj oldum 18 gün boyunca az az kanama oldu. Kontrole gittiğimde rahimde pıhtı kaldığını söylediler 2 kutu antibiyotik kullandım. Faydası olmadı. En son fitil kullandım. 4 gündür yoğun kanama var. Kürtaj düzgün yapılmadığı için mi bu şekilde oldu bilmiyorum ama kişiden kişiye değişiyor sanırım
Sevdalinka_30 Tubaibrahim çok çok geçmiş olsun inşallah başka bir komplikasyon geçirmeden bu ilaçlarla atlatırsın